Pages

SweetMuslimah.com

Saturday, May 29, 2010

Nostalgia Kembali..




Logo Maahad Tahfiz Negeri Pahang













Pada hari sabtu 29 mei 2010, KIAS dilawati satu rombongan daripada Maahad Tahfiz Negeri Pahang. yang hadir bersama dalam rombongan itu, Al-Fadhil Ustaz Mohd Zuhaidi Abd Rahman, Al-Fadhil Ustaz Mohd Ridhuan,Al-Fadhil Ustaz Ahmed,Al-Fadhil Ustaz Amin, Al-Fadhil Ustaz Hasnol, Cik Hayatie, dan ustazah.

Tujuan lawatan diadakan adalah untuk mengeratkan hubungan sillaturrahim antara KIAS dan MTNP serta berkongsi pandangan tentang sistem pembelajaran di KIAS dan MTNP.Dalam pertemuan itu juga kami dapat berkongsi aturan Carta Organisasi Pimpinan Persatuan Pelajar.

Diucapkan Ribuan Terima kasih kepada rombongan MTNP kerana sudi berkunjung ke kampus kami. Dan tidak lupa juga Pensyarah-pensyarah yang pernah mengajar saya, Ustaz Mohd zuhaidi yang merupakan guru tasmi', Ustaz Mohd Ridhuan yang merupakan guru Qiraat fi Toriq As-Syatibin,Ustaz Ahmed merupakan guru BA,cik hayatie guru IT. Syukran kathir kullukum..

Semoga pertemuan kita semua mendapat keredhaan Allah Serta Rahmat DariNya.. Ameen.. Salam ingatan Buat semua warga MTNP..













Penyampaian Cenderahati yang diberikan oleh MTNP (Ustaz Mohd Ridhuan:Guru Qiraat) kepada KIAS. Syukran Kathir..

















Ustaz Mohd Zuhaidi Abd Rahman ( Ketua Rombongan MTNP )















Pimpinan2 MTNP yang bakal Menerajui kepimpinan Islam akan datang. InsyaAllah..


























Sahabat2 yang sentiasa dalam ingatan..




















Bas Maahad Tahfiz Negeri pahang
Semoga mendapat perjalanan yang diredhai Allah..

No comments:

Post a Comment